Zum Inhalt (Access key c)Zur Hauptnavigation (Access key h)Zur Unternavigation (Access key u)

Payment options

To pay your electricity, gas and/or water bill or your monthly statement, please use one of the following options:

  • Give us a SEPA direct debit mandate so that we can debit outstanding amounts directly from your account.
  • Make a bank transfer at your bank.
  • Set up a standing order with your bank.
  • Only use the cash machine at Stad 21 in Eschwege for cash deposits.

The loading of collection keys is only possible by making a deposit at our cash machine. Access to this is provided by the barcode on your customer card or the barcode printed on the first page of your annual statement.

Kundenservice

Telefon
+49 5651 807-0
oder kostenfrei
0800 0 807000

Stadtwerke Eschwege GmbH
Niederhoner Straße 36
37269 Eschwege

nfstdtwrk-schwgd

Datenschutzhinweis

Unsere Webseite nutzt externe Komponenten (Schriften von Fonts.com, Youtube- und Vimeo-Videos, Google Maps). Diese helfen uns unser Angebot stetig zu verbessern und Ihnen einen komfortablen Besuch zu ermöglichen. Durch das Laden externer Komponenten, können Daten über Ihr Verhalten von Dritten gesammelt werden, weshalb wir Ihre Zustimmung benötigen. Ohne Ihre Erlaubnis, kann es zu Einschränkungen bei Inhalt und Bedienung kommen. Detaillierte Informationen finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.